Miasto Sydney chciało przekształcić fasadę sklepu Woolworths w świąteczną dekorację na sezon Bożego Narodzenia. Projekt był ambitny: stworzenie największej na półkuli południowej zewnętrznej ściany świetlnej Twinkly oraz drugiej co do wielkości na świecie.

Festiwal Arbol Gallo to ceniona tradycja wielu gwatemalskich rodzin, która symbolizuje początek okresu bożonarodzeniowego w kraju. Środkowoamerykański Browar, znany z piwa Gallo, postawił sobie za cel stworzenie imponującej choinki będącej symbolem wdzięczności wobec Gwatemalczyków za ich lojalność oraz mającej wprowadzić magię świąt w serca mieszkańców.

W okresie świątecznym marka nawiązała współpracę z Rinascente, najbardziej renomowanym domem towarowym we Włoszech, słynącym z efektownych instalacji świetlnych Twinkly. Dzięki tej współpracy Chanel dosłownie znalazł się w centrum uwagi, wykorzystując świąteczne dekoracje nie tylko dla stworzenia atmosfery, ale też jako mocne narzędzie promocyjne i marketingowe.

Gmina Portofino zwróciła się do Twinkly Pro z pomysłem wykorzystania zaawansowanej technologii LED Twinkly do stworzenia świątecznej i wizualnie zachwycającej panoramy miasta. Inicjatywę tę wsparły dwa prestiżowe hotele z grupy Belmond – Splendido i Splendido Mare, które dostarczyły choinkę na główny plac.